Regulament


REGULAMENT DE PARTICIPARE

LA FESTIVALUL -  CONCURS JUDETEAN DE FOLCLOR

„LA FÂNTÂNA DORULUI”

Ediţia   a III-a - 2020

 

 

Liceul Tehnologic Economic ,,Nicolae Iorga” Paşcani, cu sprijinul

Inspectoratului Şcolar Judeţean Iaşi

 

Organizează Festivalul Județean de Folclor „LA FÂNTÂNA DORULUI”

 

CONDIȚII DE PARTICIPARE:

 

          Cei interesaţi să participe, sunt rugaţi să trimită Fișa de înscriere și Acordurile de parteneriat (în dublu exemplar – completat și ștampilat de conducerea școlii) până la data de 04 decembrie 2020, la următoarea  adresa: la_fantana_dorului@yahoo.com

Dat fiind contextul actual, activitățile  proiectului se vor desfǎşura în mediul online și vor fi structurate în două secțiuni:

Secțiunea I: Artă vocală și instrumentală

Ø  Muzică vocală – solist vocal, grup/ ansamblu vocal

Ø  Muzică instrumentală

Secțiunea a II-a: Artă coregrafică – dans popular

Ø  Traditional

Ø  Etnic

Materialele video cu prestațiile concurenților vor fi postate, în vederea jurizării, pe grupul de facebook a concursului, în funcție de secțiunea artistică, după cum urmează : https://www.facebook.com/groups/3162075513853392.

Materialele video vor fi postate cu mențiunea:

*    LA FÂNTÂNA DORULUI 2020 – interpretare vocală

*    LA FÂNTÂNA DORULUI 2020 – muzică instrumentală

*    LA FÂNTÂNA DORULUI 2020 – dans tradițional

*    LA FÂNTÂNA DORULUI 2020 – dans etnic

 

       Orice concurent are dreptul de a participa la una sau mai multe secţiuni ale concursului, cu condiția de a încărca  materialele video.

            Coordonatorii concurenților iși asumă întreaga responsabilitate în ceea ce privește exprimarea acordului de prelucrare a datelor cu caracter personal și de publicare pe grupurile concursului a imaginilor concurenților.

3.     Publicare articol în revista ” Tradiții și obiceiuri strămoșești” ( cu ISSN)
   Până la data de 30 aprilie 2020, cadrele didactice care doresc să publice articole, referate, proiecte educative, proiecte didactice  în revista concursului vor trimite materialele în format Word,  redactate cu Times New Roman, caractere de 12, la distanță de un rând, obligatoriu cu caractere diacritice, bibliografie, având date de identificare: titlul lucrării, numele și prenumele cadrului didactic, școala, localitatea, județul  la adresa de email: la_fantana_dorului@yahoo.com
     Pot participa maximum doi autori.
     NU SE PERCEPE TAXĂ DE PARTICIPARE.


Stimaţi colegi,

Pentru că trecem printr-o perioadă grea și al cărui sfârșit este încă incert, vă facem cunoscut noul calendar al activităților derulate în cadrul FESTIVALULUI CONCURS DE FOLCLOR ” LA FÂNTÂNA DORULUI” Ediția a III-a (C.A.E.J. 2020, poziția 32), organizat de Liceul Tehnologic Economic ” Nicolae Iorga” Pașcani, jud. Iași:

1.     Participare indirectă Secțiunea a III-a : Artă decorativă -lucrări realizate manual – elemente decorative cu motive populare și cusături populare (componente ale costumului popular, țesături, trăistuțe, împletituri din sfoară, ștergare, brățări, coliere, vase din ceramică etc )
          
   Regulamentul de participare la Sectiunea  a III- a
 - Până pe data de 30 aprilie 2020, participanții se vor înscrie (pe baza fișei de înscriere, completată în Word sau fotografie (jpg) – Anexa 1 ) și vor trimite fotografii cu lucrările elevilor în format electronic, la adresa de email: la_fantana_dorului@yahoo.com
- Acordul de parteneriat semnat si stampilat (se poate fotografia) se trimite odată cu fișa de înscriere  sau în momentul reluarii activitatii scolare  la adresa de email: la_fantana_dorului@yahoo.com

Precizări:
·       Fiecare cadru didactic va trimite maximum 3 fotografii.
·       Fiecare material trimis va cuprinde obligatoriu informaţii despre lucrarea practică      (titlu, materiale utilizate, mod de realizare, alte informații care ar da valoare lucrării).
·       Pozele se trimit într-un singur mail împreună cu fişa de înscriere, acordul de parteneriat, declaratia de acord (daca fotografiile includ minori) în format electronic, pe adresa de e-mail: la_fantana_dorului@yahoo.com
·       Titlul e–mailului va conține numele cadrului didactic/cadrelor didactice şi a şcolii/liceului de provenienţă;
·       Toate pozele care îndeplinesc condiţiile menţionate vor fi încărcate pe blogul  concursului La fântâna dorului (în momentul primirii tuturor documentelor în format electronic).
·       Organizatorii concursului îşi rezervă dreptul de a descalifica participanţii care nu îndeplinesc condiţiile concursului.
·       Mail-ul (denumit cu numele cadrului didactic- sau cadrelor didactice) va conţine:
                   - fişa de înscriere completată în Word;
                   - fotografii ale lucrărilor elevilor în format JPEG însoțite de descrierea acestora;
                   - acordul de parteneriat semnat și ștampilat ( în 2 exemplare)


Evaluarea activităţii: Se acordă premiile publicului  (I, II, III) şi premiile juriului (I, II, III, menţiuni)- 25% din numărul de participanți la concurs.
Toţi participanţii la concurs vor primi electronic diplome de participare.
Evaluarea lucrărilor, comunicarea rezultatelor şi trimiterea diplomelor (pe e-mail ), se vor face în perioada  03.05. 2020- 15. 05. 2020.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.